mardi 28 février 2012

Gâteau d'Anniversaire....

Soc incapaç de fer un pastis d'anniversari com els que veig en els blogs que segueixo !!!
Així la meva proposta es a base de "coses preparades "....



1 "bizcocho" en lamines preparat comprat en Mercadona.
1 pot de confitura "Bonne Maman " de fruites vermelles
1 sobre "cobertura Dr Oetker " sabor xocolata negre
unes flors ,ja fetes, de mazapá de la casa Vahiné

Untar de confitura les capes del biscotxo i posar-les una sobre l'altre.
Retallar amb un "aro" metallic rodó .
Regargar amb la xocolata.
Decorar amb les floretes roses.
Una vela i ja esta  !!!!acabat.....i bonossím..!!!!!


Per Molts Anys "Memoriès d'Una Cuinera "

5 commentaires:

  1. Bon dia!!! encara que tot sigui comprat, has hagut de pensar com el faríes o que posaries per decorar. Has escollit un conjunt de productes que han fet un pastís molt vistós, les flors de la Vahiné no les he vist mai i mira que compro a França productes, les trobo molt maques, i et confesaré que quan he vist la foto he pensat que eren flors del teu fantàstic jardí...ja ja!! Has demostrat com sortir airosa a l´hora de fer un pastís ràpid, maco i segur com dius bonissim!!!
    Baisers!!!

    RépondreSupprimer
  2. Em sembla perfecte, així segur que n'hi ha més d'una persona que s'anima a fer un pastís ben xulo, estic d'acord amb la Silvia.
    Moltes gràcies per participar.

    RépondreSupprimer
  3. Doncs fa molt bona pinta !! la imatge amb les flors es fantástica.
    Un petonet

    RépondreSupprimer
  4. i deis que feia por? ets una exagerada!! a mi em sembla xulíssim. MOltíssimes gràcies per participar guapa, no falles mai! petonets

    RépondreSupprimer
  5. Fal molt bona pinta, encara que els ingredients fosin preparats!!!
    Jo també em veig incapaç de fer un pastís com els que veig als blogs que segueixo..
    Petons
    Mónica

    RépondreSupprimer