mardi 14 février 2012

Croquetes de pernil....La Recepte del 15.....

Una recepta que tinc desde fa molts anys .





pernil salat 250g
llet 1l
mantega 120g
farina 200g
ceba picada 150g
sal
nou moscada
ou batut
pa rallat

Sofregiu la ceba amb la mantega en una cassola.
Un cop casi rossa afegiu-hi el pernil tallat molt fi.
Tireu-hi la farina.
Remeneu bé a foc moderat durant uns 2 o 3 mn.
Tireu-hi la llet poquet a poquet sense deixar de remenar, fins que quedi una massa compacta.
Poseu-ho a punt de sal i de nou moscada .
Deixeu refredar.
Feu unes boletes.
Passeu-les per farina,per ou batiut i pa rallat.
Fregiu-les en oli roent i abundant.

9 commentaires:

  1. Les de pernil són un clàssic que mai falla, tenen una pinta fantàstica!
    Moltes gràcies per participar!
    Petons
    Sandra (Els fogons de la Bordeta)

    RépondreSupprimer
  2. Aquestes son les que volen primer!!!!ja ja!!!petons

    RépondreSupprimer
  3. Estic amb la Sandra, les de pernil no fallen mai. La meva àvia una vegada va canviar la recepta i tots ens vam posar les mans al cap, jejeje!
    Petonets

    RépondreSupprimer
  4. Exacte, las de pernil agraden molt, son un éxit i t'han quedat superbe!
    Un petonet

    RépondreSupprimer
  5. Aquestes són de les millors!! m'encaten i a casa volen!!! Petons

    RépondreSupprimer
  6. Boníssimes aquestes croquetes de pernil. No fallen mai. Tenen una pinta excel·lent.
    Gràcies per participar!
    Petonets!

    RépondreSupprimer
  7. Ben bones i gustoses aquestes croquetes, a casa ens agradan moooooooooolt !!!! petons,

    RépondreSupprimer
  8. Menudas croquetinas. ¡Una pinta estupenda!

    RépondreSupprimer
  9. Ostres, quina pinta aquestes croquetes! Jo encara no m'he animat mai a fer-les a casa, ja va sent hora...!

    RépondreSupprimer