samedi 28 janvier 2012

A l'Espanyola o a la Francesa.......

Espanyola
1patata
2 ous
oli d'oliva
sal

  • Tallar la patata a daus i bullir -la amb aigua i sal 
  • Colar 
  • Battre els ous i afegir-hi els daus de patata cuits 
  • Deixar reposar un parell o tres d'hores a la nevera 
  • Coure a la paella amb oli d'oliva 


Francesa
2 ous mantega
sal
pebre

  • Battre els ous (no gaire ) amb la sal i el pebre 
  • Coure a la paella amb mantega 
  • Deixar la truita una mica "crueta"  
  • Servir amb una copeta d'un ví negre jove



10 commentaires:

  1. Yo la española, no lo puedo evitar.
    Besitos.

    RépondreSupprimer
  2. A mi m'agraden les dues. La francesa també m'agrada crueta, i m'encanta amb pa i tomàquet.
    La de patates, si l'hagués de deixar reposar dues o tres hores, em penso que no la faria mai!!! I és que se'ns faria l'hora d'anar a dormir!!!
    Petons

    RépondreSupprimer
  3. doncs depèn del dia una o l'altre!!! moltíssimes gràcies per participar. petonets

    RépondreSupprimer
  4. A mi també m'agraden totes dues, però a la de patata m'hi agrada posar una ica de ceba. Mmmm! Què bones son les truites!!!

    Petonets!
    Anna

    RépondreSupprimer
  5. Em van bé totes dues! Caram, reposar dues o tres hores.
    Petons i gràcies per participar al memòries.

    RépondreSupprimer
  6. Jo vull les dos versions, tinc sang de les dues classes!!! que bones!! petons

    RépondreSupprimer
  7. como quieras pero estan divinas las dos
    buen finde
    beso

    RépondreSupprimer
  8. No em facis triar... les dues!!

    PTNTS
    Dolça

    RépondreSupprimer