lundi 28 novembre 2011

Sopa de farigola para MEMORIES D'UNA CUINERA.....

aigua 1 1/2 l.
ous "pochés"  4
farigola unes branquetes
pa uns picatostes
oli 1/2dl
sal
Poseu l'aigua en una olla al foc amb la farigola i l'oli , i ho deixeu bullir 10mn. Saleu. Coleu.
En el plat poseu l'ou "poché " , el brou  i el pa....Servir molt calent.

9 commentaires:

  1. Aquesta sopa la he fet però saps!!! amb un allet, és molt reconfortant!!!petons

    RépondreSupprimer
  2. sempre l'he volgut provar de fer i mai m'hi he posat amb ganes!! m'apunto la teva recepta a veure si m'animo!! petons

    RépondreSupprimer
  3. És bonissima!!! la meva padrina sempre ens en feia quan teniem mal de panxa!! ;) moltíssimes gràcies epr participar! petonets

    RépondreSupprimer
  4. La meva padrina, com ha dit la Judith, ens la feia així però sense l'ou poche. Encara me la preparo de vegades.
    Petons i moltíssimes gràcies per participar.

    RépondreSupprimer
  5. La meva àvia també me la feia, boníssima!
    Petonets
    Sandra

    RépondreSupprimer
  6. Veig que totes les àvies ens la feien eh? Boníssima, jo l'he menjat sense l'ou, així que a la propera li afegiré.
    Petons

    RépondreSupprimer
  7. La meva mare encara la fa a vegades, però sense l`'ou. Jo en canvi no l'he feta mai....
    Petons

    RépondreSupprimer
  8. Qué buena aportación! Nunca la he probado, pero no me vendría mal un plato ahora con el frío que hace. Bss

    RépondreSupprimer
  9. Hola!!
    Este mediodia he recibido tus galletas del reto de Film & Food!
    La caja es preciosa y las galletas estupendas, las hemos probado toda la familia y nos encanta el sabor, me apunto la receta para probarlas un día ;)
    Muchas gracias por este regalo!!
    Laura

    RépondreSupprimer